Jak na lokalni sit s vice modemy

drapal na email.cz drapal na email.cz
Středa Červen 19 00:02:51 CEST 2002

Zdravim,

dekuji za odpoved.
Pokusim se formulovat svuj problem sireji. Na lokalni siti je vice pocitacu s modemy. Chtel bych, aby se vzdy pri pripojeni jednoho pocitace naroutovaly ostatni pres nej a stahly si pres nej postu. Zkusil jsem to udelat tak, ze jsem vzdy z pocitace, ktery se pripojil poslal urcitou zpravu pres sambu a tuto zpravu jsem pak pres sambu na bezicim pocitaci desifroval a spustil nejaky skript, to se mi vsak jevi jako nepekne a nebezpecne reseni. Co by jste mi poradil?

Dekuji
        Marek Drapal

On Fri, Jun 14, 2002 at 06:31:22PM +0200, drapal na email.cz wrote:
> Dobry den,
>
> rad bych se zeptal, jestli nekdo nema vymyslene reseni pro pripojeni lokalni
> site pres vice modemu k internetu. Tedy vzdy cela sit pres jeden modem.
> Chtel bych to udelat nejak bezpecne.

Mohli by ste to rozvinut? Kde vidite problem?