jde rozchodit KDE3 bez KDE 2?

Středa Červen 19 09:13:21 CEST 2002

Exghotic píše:
> Aha, v tom to tedy asi je, na serveru
> ftp.cesnet.cz/MiRRORS/ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.0.1/SuSE/i386/7.2
> žádné takové nejsou. Ani fam, ani libstdc++. Nicméně nevylučuji, že si je s
> sebou nese vlastní SuSE. podívám se po nich na kompaktech. Díky za radu.
	Asi proto, že ani jeden z nich nepatří ke KDE.

> No jéje chcete je znát všechny? mohl bych o tom napsat román, ale shrnu to
	Stačilo by si někde zjistit, co jsou to rpm balíčky a jak s nimi
pracovat.

> 5) Jeden můj kamarád, kterej tomu rozumí, prohlásil že rpm jsou nejhorší
> shit kterej se linuxu přihodil. Tak moc jako on tomu zase nerozumím, ale
> vůbec jsem mu neodporoval.
	O takovém kamarádovi bych rozhodně netvrdil, že tomu rozumí.

> 6) Software-Building-HOWTO: 4.4.1 Whats wrong with rpms?
	Přečtěte si to pořádně. Pokud patříte mezi věčně nespokojené
jedince, skončíte u překládání si všech programů ze zdrojáků, a pak je
každé rady škoda. Systém rpm není tak špatný, jak může připadat někomu,
kdo ho vidí poprvé. Jestli jste zvyklý z windows instalovat cokoliv přes
cokoliv, tak tohle se opravdu v rpm ani deb nedělá a tyto balíčkovací
systémy nikomu podobno činnost nebudou usnadňovat, protože vede
k pozvolné destrukci dříve funkčního systému.