neplnohodnotne pripojeni do Internetu

Středa Červen 19 10:56:44 CEST 2002

MP - Lists (el. adresa) píše:

> pouzivaji to co jim nastavite (vetsinou se da nastavit)
	Tak možná obvykle, ale jenom u některých prohlížečů a některých
verzí.

> to neni veci routeru ale aplikacni proxy (resp. modulu ftp_neconeco.o)
	Aplikační proxy? To myslíte squid? Filtrování a maškaráda je věcí
jádra, proto jsem psal maškarádovací router, obvykle to provider dělá na
jednom stroji. Užitečné jsou pak moduly typu ip_conntrack_ftp,
ip_conntrack_irc. Nevím, co má dělat ten váš modul neconeco,
$ find /lib/modules/ -name "ftp*"
<nic>