tisk slozenek

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Červen 19 11:52:31 CEST 2002

"Leos Literak" <literakl na centrum.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3D103EC5.2090001 na centrum.cz...

> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti
> s tiskem slozenek pod Linuxem. Nejlepe nejaky
> software, ci jiny automatizovany zpusob ..

Rozsiril by som otazku na vseobecnu tlac formularov - proste
nieco, kde si clovek okalibruje nejaky kus papiera v nejakej
tlaciarni a potom moze s vyhovujucou presnostou davat
na konkretne miesta konkretne texty.

Ked som taky formular potreboval ja, nejako som to zbuchal
v TeX-e, ale tiez by som privital lepsie a univerzalnejsie
riesenie.

Zdravi
--
                                                                   Stano