tisk slozenek

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Červen 19 10:52:21 CEST 2002

> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti
> s tiskem slozenek pod Linuxem. Nejlepe nejaky
> software, ci jiny automatizovany zpusob ..
> Potrebuju poslat asi 100 slozenek a rucne se
> mi to psat nechce ..

Ja na to mam napsany php skriptik - do formulare se zadaji patricne udaje a
script vygeneruje patricne html, ktere se vytiskne na slozenku. Pravda,
tisknou to kolegyne pod wokny z msie, ale snad by nebyl problem i v Linuxu
(BTW dokaze nektery browser pod Linuxem tisknout cesky? Zatim jsem nemel
potrebu, tak jsem to nezkousel).
Ten script by se musel asi upravit, je to desnej bastl, ale je to
jednoduchy, ucelny a kolegyne si nestezujou.

S pozdravem Zdenek Bohm