Loopback rozhrani a divne chovani

Středa Červen 19 13:40:47 CEST 2002

David Rohleder píše:

> Zajimave, na neco takoveho jsem nikdy nenarazil. Na ciscu zadny
> loopback povinny neni (ikdyz je to jiste celkem dobry napad).
>
> BTW: muzes prozradit zdroj teto informace? Vubec to nechapu.
	Snad naposledy tady:
Prohlédnete-li si obrázek 7.1 podrobně, pak naleznete i odpověď na otázku:
"A proč musím konfigurovat programovou smyčku". Vždy, když nějaké rozhraní
zjistí, že by se něco mělo předat zpět na vstup, tak se to předá na
programovou smyčku, která to zařídí.

L. Dostálek, A. Kabelová: Velký průvodce protokoly TCP/IP a systémem DNS

Obrázek nepřikládám ;-).
Lepší by byl nějaký velký grep na rfc (?), snad na
http://www.faqs.org/rfcs/rfcsearch.html
Přeji dobré počtení.