Loopback rozhrani a divne chovani

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Červen 19 14:46:10 CEST 2002

letty na mrakoplas.phil.muni.cz (Zdenek Pytela) writes:

> 	Snad naposledy tady:
> Prohlédnete-li si obrázek 7.1 podrobně, pak naleznete i odpověď na otázku:
> "A proč musím konfigurovat programovou smyčku". Vždy, když nějaké rozhraní
> zjistí, že by se něco mělo předat zpět na vstup, tak se to předá na
> programovou smyčku, která to zařídí.

To snad rika neco jineho, ne? Ja chci poslat pouze neco ven. O tom, ze
bych chtel poslat neco na nejakou programovou smycku neni vubec rec.

> L. Dostálek, A. Kabelová: Velký průvodce protokoly TCP/IP a systémem DNS
>
> Obrázek nepřikládám ;-).
> Lepší by byl nějaký velký grep na rfc (?), snad na
> http://www.faqs.org/rfcs/rfcsearch.html
> Přeji dobré počtení.

Pracoval jsem na cele rade zarizeni, ktere zadny loopback nemaji a
presto se o nich neda rict, ze nefunguji.

K jistym "odbornym" kniham mam ponekud skepsi. Kdybys mne odkazal
treba na Stevense nebo Comera, tak bych byl mnohem radsi.

A co se tyka RFC, tak to se s tebou klidne vsadim o pivo, ze tam o
nutnosti mit loopback nic neni (v pripade, ze vyhraju, chci radsi
Pepsi Max, protoze pivo nepiju).

Brno, Czech Republic