časově omezený záznam komprimovaného zvuku z linein?

Martin Frys Martin.Frys na newtonit.cz
Středa Červen 19 14:41:08 CEST 2002

On Mon, 17 Jun 2002 08:51:08 +0000 (UTC), marek.kubesa na seznam.cz
(marek.kubesa) wrote:

>Poraďte, prosím, jak nahrávat zvuk a přitom ho zároveň koprimovat.
>Rád bych si totiľ zprovoznil jakýsi recorder na rozhlasové pořady a
>protoĞe místa na HD není nikdy dost:-( a je výstup komprimovaný:-)
>Představuji si to takto:
>cron spustĂ­ skript
>ve skriptu:
>radio (z xawtv) naladĂ­ stanici
>record (z xawtv) předává určitou dobu oggenc rourou data a ten ukladá
>.ogg na HD <tento řádek je můj problém

ja jsem resil radia, co vysilaj pres internet (pnm://....)
na to je dobrej consolovej trplayer (myslim ze stejne vyzaduje
realplayer)

a pro presmerovani z repraku do souboru vsound

podle toho co pisete trplayer nebudete potrebovat, ale ten vsound by
se asi hodil
Martin.Frys na NOSPAMnewtonit.cz remove NOSPAM