Loopback rozhrani a divne chovani

Středa Červen 19 15:27:19 CEST 2002

David Rohleder píše:
> To snad rika neco jineho, ne? Ja chci poslat pouze neco ven. O tom, ze
> bych chtel poslat neco na nejakou programovou smycku neni vubec rec.
	To už nikdo dávno neví, co jsi vlastně chtěl a co z toho nakonec
nebyla pravda. Můžeš to ještě nějak shrnout, případně doplnit, jestli je
to problém všeho na udp? Někdy není úplně nebo hned vidět, co se může dít
dalšího, i když to by snad neměl být případ sendto.

> Pracoval jsem na cele rade zarizeni, ktere zadny loopback nemaji a
> presto se o nich neda rict, ze nefunguji.
	Bylo by taky zajímavé zjistit, jestli se to teda dá vyvolat, jestli
se tak chovají jenom linuxy (potažmo *bsd), nebo je to obecněji rozšířené.

> K jistym "odbornym" kniham mam ponekud skepsi. Kdybys mne odkazal
> treba na Stevense nebo Comera, tak bych byl mnohem radsi.
	V Stevensovi těžko, stejně ho musíš znát líp než já. Možná v jiné
konferenci, net?

> A co se tyka RFC, tak to se s tebou klidne vsadim o pivo, ze tam o
> nutnosti mit loopback nic neni (v pripade, ze vyhraju, chci radsi
> Pepsi Max, protoze pivo nepiju).
	Přece jenom to není můj problém ;-), takže to hledat nebudu ani
nemůžu říct, že bych si pravidelně četl rfc u snídaně, ale padlo mi pod myš
tohle:
  We first see the loopback interface. While your computer may function
  somewhat without one, I'd advise against it.
Počítám, že to nestačí :-). V Huntovi ještě "tato konkrétní trasa se nachází
v každé směrovací tabulce", ale není zcela jasné, o čem mluví.
Zpátky k věcným argumentům.