sendmail + Antivir Milter

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Červen 19 15:59:50 CEST 2002

Martin Kokeš wrote:

> http://www.antivir.de/dateien/antivir/fuse6/fuse6.zip vám přijde jako
> neveřejná adresa?

To ne, ale tam je vystavena virova baze:

Virus Database File
Version: 6.13.0.26

zatimco ja uz mam odjinud
vdf version:      6.13.0.76

Mozna maji jen nejaky neporadek v cislovani verzi.

Bezi mi to asi tyden a zatim se to jeste neupdatovalo,
tak jsem usoudil, ze to s tou frekvenci updatu nebude
tak zhavy.

Jak se snasi digitalne podepsany maily (S/MIME) s modifikaci hlavicky
Me se to nepodarilo vypnout a postovni klient prijemce tvrdi,
ze zprava je poskozena/podvrzena.

pk