sendmail + Antivir Milter

Martin Kokeš martin.kokes na g-plus.bez.pomlcky.cz
Středa Červen 19 16:47:15 CEST 2002

Krištof Petr wrote:
> Martin Kokeš wrote:
> To ne, ale tam je vystavena virova baze:
>
> Virus Database File
> Version: 6.13.0.26
>
> zatimco ja uz mam odjinud
> vdf version:      6.13.0.76
>
> Mozna maji jen nejaky neporadek v cislovani verzi.
>
> Bezi mi to asi tyden a zatim se to jeste neupdatovalo,
> tak jsem usoudil, ze to s tou frekvenci updatu nebude
> tak zhavy.

Nojo to je sice hezký, ale to mu musíte říct, aby se taky updatoval... :-):
[root na mail root]# cat /etc/crontab | grep antivir
01 * * * * root /usr/lib/AntiVir/antivir --update

> Jak se snasi digitalne podepsany maily (S/MIME) s modifikaci hlavicky

Nepoužívám S/MIME, ale GPG.

> Me se to nepodarilo vypnout a postovni klient prijemce tvrdi,
> ze zprava je poskozena/podvrzena.

RTFM /etc/avmilter.conf: AddXHeader

MK