X win a okno do popredi

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 20 09:58:25 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz> wrote:
> Xmu*... to jsme ovsem uz v Toolitu Motif, ne? Obavam se, ze to puvodni

Xmu (miscellaneous utilities) != Xm (Motif)

> tazatel nechtel... (aspon jsem videl, ze pouzil ciste X toolkit/library,
> dokonce bez standardniho Xt)

To je v poradku, libXmu s Motifem nesouvisi a pro komunikaci s WM se
musi pouzivat to, co sam pouziva. Nicmene jak jsem si to zase zkousel,
tak pro hlavni klientske okno win == XmuClientWindow(dpy, win),
takze v tomto pripade potreba neni a jde opravdu jen o chybejici
XSync(). Pokud to nefunguje, za zkousku stoji jiny WM.