X win a okno do popredi

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 20 10:36:28 CEST 2002

kratochvil na dbsystem.com wrote:
> Nebo jestli nevite o necem co umi podle jmena hodit okno do popredi.

Vim, ale nedam, protoze toho umi trochu moc :-) Dejte mi nazev
displeje, povolte na nej pristup pres xhost + a nebudete verit
vlastnim ocim :-)))

> Jinak, nevim jestli jsem to nepochopil nebo to nefunguje.

Na ten test by melo stacit jen ==, protoze je to resource
X serveru a myslim, ze je nekde receno, ze to je 32bitovy
unsigned long (snad zase moc nekecam).

Muzete nekde vystavit to, co skutecne nefunguje? Mrknul bych se
na to, opakovani matka moudrosti :-)