Problemy s ZipSlack

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Červen 20 12:00:59 CEST 2002

>Mam notebook Acer (100 Mhz pentium). Vytvoril jsem 2 partition.
>
>Na jednu jsem nainstaloval Windows 95 ty uspesne fungovali. Pak jsem stahl

>distribuci zipslack (ta frci na dos partition a je zalozena na Slackwaru).
Ten
>zipslack jsem rozbalil a spustil na druhe partition. Spustil jsem linux
ten
>nabootoval v pohode.
>
>Pak jsem se chtel vratit k Win95, ale ty mi ted hazou hlasku ze jim chybi
>himem.sys, ale ten tam 100 % je. Kdyz jsem pouzil startovaci disketu z
windows
>tak mi taky hodilo chybu ze nemuze manipulovat s adresin vodicem A20 a ze
>himem.sys se nemuze spustit. Pritom na te diskete se zadne soubory
>nemodifikovali.
>
>Dos jsem nezazil tak nevite v cem je chybu ze po bootu linuxu nejde
> [...]

No mozna budu placat nesmysly ale ten NTB je v pohode ? protoze pokud me
pamet nesali tak u PC byl ( mozna jeste je ) nejakej brouk v klavesnici
pomoci nejz se nejak s A20 machinuje proto taky nektery PC maj problem
nabootovat bez klavesnice. Neni chyba tady.

Bye Sam