ipac-ng pocita zase spatne

Jan Povolny, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Čtvrtek Červen 20 12:25:14 CEST 2002

Dobry den,

mam rozchozeny ipac-ng s iptables, jedna sitovka ven, jedna dovnitr a na ni
14 aliasu. K tomu jeden modem resici pevne pripojeni pres telefonni linku.

1. Ipac v pohode pocita data, leze z toho i neco docela rozumneho, fetchipac
bezi kazdych 15 minut. Pres pulnoc se ale graf uplne zvlci, do pulnoci jede
v pohode, po pulnoci nesmyslne vyskoci na cca 4x standarniho prenosu a asi
po hodine se zase vrati  na skutecnou hodnotu. Dalo by se to prezit, ale v
zhledem k tomu, ze meritko grafu se upravuje dynamicky dle maximalnich
hodnot, to pak pusobi v celodennim srovnani chaoticky. (mimo jine, nevite
nahodou, jak urcit meritko generovaneho grafu napevno?).

2. drive jsem pouzival ipac 1.10 spolu s ipchains a pouzival jsem parametr
BOTH resici oba smery. S ipac-ng mi to parametr both nesezere, nemohu ho
pouzit. Asi to souvisi s iptables, ale nechapu, v cem je problem.

Zdravim
Jan Povolny