zabezpeceni hdd proti kopirovani

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Červen 20 15:37:28 CEST 2002

>DD.

 tez

>Da se nejak zabezpecit harddisk proti kopirovani?
>Jde o to, aby se nedal prenest system pomoci dump - restore nebo dd.
>Pomuze v tomto pripade treba loop-aes ?
>Disk by mel byt po zapojeni do jineho pc necitelny.
>Potrebuju to na bezdratovy router ktery je umisteny mimo civilizaci.
>Sice na nem nejsou zadna citliva data, ale uz nam jeden slohli....

Videl jsem PCI kartu ( neznam vyrobce ani cenu, clanek v computerworldu )
ktera ma klic pres USB port a dva konektory FROM BOARD a TO DISK a za behu
provadi online kryptovani...... takovy obsah je potom pripadnemu lapkovi k
nicemu ( teda v pripade kdyz nebude mit klic ). loop-aes je asi taky mozne
reseni.....

Bye Sam