prohlizeni a export *.dxf do gif

Ladislav Smejkal Ladislav.Smejkal na pavoucek.cz
Pátek Červen 21 09:17:29 CEST 2002

> ACAD umi z prehledem exportovat do jinych vektorovych formatu,
> nejpohodlnejsi se asi pouzit EPS a pak ho zrastrovat treba v GIMPu nebo
> rovnou pomoci prikazove radky a ghostscriptu.

Tuto moznost jsem nasel, problem je v tom ze nemohu pouzit ten ACAD :-(
Hledam proto nejaky programek nejlepe pod GNU licenci, ktery by uvedeny
export zvladl. Asi jsem se poprve nevyjadril srozumitelne. Omlouvam se.

diky ls

--
Ladislav Smejkal
Pavoucek s.r.o.