Problem s tiskem (neni vystup na tiskarnu]

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Červen 21 09:31:14 CEST 2002

Zdravim vsechny

Pred nedavnem jsem provedl upgrade na RH 7.3 a predevcirem jsem zjistil, ze
mi prestala fungovat fronta na lokalni tiskarnu (local   /dev/lp0)

vzdy, kdyz chci tisknout, tak se tiskovy vystup sice ulozi do fronty, ale na
tiskarne nevyjede. Tiskarna je evidentne v poradku, kabel take, takze to
asi bude nekde v linuxu. koffice mi dokonce tvrdi, ze local tiskarnu nemuze
najit a kdyz se ji pokusim vytvorit, tak onen KDE Wizard skonci havarii
(coz ale muze byt chybuska v binarkach KDE, ze).
Kontroloval jsem prava na linku /dev/lp0 , na /var/spool ale nic zvlastniho
jsem nenasel.

Nestalo se to nekomu z vas? Rad bych mel nejake dalsi nazory nez si zacnu
hrat s depmod -a -e (to uz tu jednou bylo, ze) a pripadnou hlaskou do
bugtraq.

Diky a hezky den

--
Michal Vymazal