Problem s tiskem (neni vystup na tiskarnu]

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Červen 21 21:50:17 CEST 2002

Michal Vymazal wrote:

> Zdravim vsechny
>
> Pred nedavnem jsem provedl upgrade na RH 7.3 a predevcirem jsem zjistil,
> ze
> mi prestala fungovat fronta na lokalni tiskarnu (local   /dev/lp0)
>
> vzdy, kdyz chci tisknout, tak se tiskovy vystup sice ulozi do fronty, ale
> na tiskarne nevyjede. Tiskarna je evidentne v poradku, kabel take, takze
> to asi bude nekde v linuxu. koffice mi dokonce tvrdi, ze local tiskarnu
> nemuze najit a kdyz se ji pokusim vytvorit, tak onen KDE Wizard skonci
> havarii (coz ale muze byt chybuska v binarkach KDE, ze).
> [...]

Mno, podle mych poslednich vyzkumu to je nekde mezi LPRng a foomatic. Pokud
totiz jako ovladac zadam textovou tiskarnu, tak vystup na tiskarne vyleze.
Pokud ale zadam jako ovladac neco pro HP DESKJET, tak se vystup do fronty
sice ulozi, ale na tiskarne uz nevyleze. Fronta tvrdi, ze "server not
responding". To uz tu nejak dlouho nebylo :-(
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz