zshrc a farebny prompt

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Pátek Červen 21 11:06:29 CEST 2002

Ahoj,
pred davnymi casy jsem s timhle take narazil. Jestli jsi jeste spravne
vzpominam, tak jsem prompt definoval ve zvlastnim souboru, ne v .zshrc,
tam to neslo. Nazvy souboru s popisem promtu se skladaji snad z
prompt_jmeno_setup a jsou umisteny v /usr/share/zsh/functions. Verze 4.0.4
ma vice adresaru, v nizsich je to v jednom adresari. Nejdriv bych
doporucil nastudovat prompty, ktere jsou pritomne, pak si presist
manualovou stranku (kterou , to si jiz nepamatuji, zsh jich na vic), no a
pak to zkusit. Ja jsem si vytvoril hezky jednoradkovy promt, kde je
aktualni adresar vypisuje na levou stranu radky.

Hodne uspechu

cedrik