Red Hat 7.3 a sí>ovka RTL8139

Pátek Červen 21 11:43:31 CEST 2002

On Mon, 3 Jun 2002, Libor Chocholaty wrote:

> Ne, ten se kterym je prekladany jadro v RH7.3. Pripada mi, ze v balicku
> kernel-source je .config dost zakladni a ten opravdu pouzity pri
> prekladu je v nejakym balicku, bohuzel jsem to nikdy nepouzival, takze
> nevim ve kterym...

V kernel-source je nekolik .config-u, kazdy pro jine jadro (vzdy pro jiny
vysledny balicek - SMP, i386, i686 apod). Obsahuje presne ty soubory
.config, ktere RH pouzivaji, jak se muzete presvedcit v SRC balicku.

/usr/src/linux-2.4/configs/ (balicek kernel-source).

--
                        Milan Kerąláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz

Daląí informace o konferenci Linux