nulova cache mozilla+galeon na localhostu

Lukas Sosnovec lukas76cz na seznam.cz
Pátek Červen 21 13:21:08 CEST 2002

Zdravim,
Zda se mi, ze Mozilla a Galeon odmitaji nepouzivat cache v pripade souboru ulozenych na lokalnim disku. Tvorim www stranky, kdyz v nejakem malem obrazku (klasicky pozadi) udelam zmenu a chci se podivat v prohlizeci jak to vypada (dam reload stranky), tak tam je stale ta stara verze. Pomuze rucni vyprazdneni diskove a pametove cache. Ale chtel bych, aby to jelo automaticky. Nastavil jsem porovnavani stranky vzdy, diskovou i pametovou cache na 0, ale stale nic. Kdyz zmeneny soubor uploadnu na web server tak se reloadne v poradku.
(V Opere to jede dobre)
Existuje nejake reseni?
L.S.