nulova cache mozilla+galeon na localhostu

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 21 13:42:46 CEST 2002

On 21/06/2002, Lukas Sosnovec wrote:

> Zdravim,
> Zda se mi, ze Mozilla a Galeon odmitaji nepouzivat cache v pripade
> souboru ulozenych na lokalnim disku. Tvorim www stranky, kdyz
> v nejakem malem obrazku (klasicky pozadi) udelam zmenu a chci se
> podivat v prohlizeci jak to vypada (dam reload stranky), tak tam je
> stale ta stara verze. Pomuze rucni vyprazdneni diskove a pametove
> cache. Ale chtel bych, aby to jelo automaticky.

Osobne podobny problem nepocituji - pouzivam Galeon a soubory
z lokalniho disku se mi pri reloadu obnovuji korektne, nicmene kdybych
byl v podobne situaci jako Vy, pouzil bych reload s obejitim proxy
a cache (v Galeonu prave tlacitko mysi na tlacitku reload).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka