Lprng

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Pátek Červen 21 17:30:51 CEST 2002

To by som aj ja rad vedel,u nas to tiez robi. Nastastie nie vzdy, ale
zato velmi casto 'zamrza' cela fronta. Na cele je nieco stalled, a
napriek tomu ze tlaciaren uz davno fici, fronta sa nepohne az kym tu
stalled RUCBNE nevymazem. Sorry ale neviem Vam pomoct. Snad niekto z
konfery.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk