OT: SSL certifikaty

Petr Jodas petr.jodas na volny.cz
Pátek Červen 21 18:10:09 CEST 2002

Dobry den,
pokousim se na Apachi rozbehnout mod_ssl a z toho duvodu jsem si vytvoril
privatni klic a certifikat serveru a protoze budu sam sobe certifikacni
autoritou, tak jsem to same udelal i pro CA a take jsem vygeneroval klic a
certifikat pro klienta, ktery se na ten Apache bude pripojovat. Nastavil
jsem dle navodu Apache a v podstate to bezi -
az na jednu vyjimku. Nevim, do jakeho formatu vygenerovat certifikat
uzivatele pristupujiciho na ten Apache (ktery je podepsan tou moji CA).
Kdyz se totiz ten certifikat pokusim naimportovat do Internet Exploreru,
tak hlasi, ze se jedna o neznamy typ souboru. Pri importu certifikatu mi
implicitne nabizi nejaky PFX format. Da se nejak ten muj certifikat
vyygenerovany pomoci openssl do tohoto tvaru prevest ?

Dekuji za kozdou radu,
        Petr