smbmount

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pátek Červen 21 21:35:22 CEST 2002

Zdravim,

mam nasledujici problem:
pomoci smbmountu chci pripojit pro praci svazek (resp. dva) ze vzdaleneho
pocitace, zapis v /etc/fstab mam:

//192.168.1.1/shared /mnt/shared  smbfs
noauto,credentials=/etc/.smbmount.robert,uid=robert,gid=wheel,sync,nodev 0
0

potiz nastava, kdyz na takto pripojenem svazku chci neco hledat. Pocitac se
na moment (2 sec) `kousne` a nasledne po mne plivne segmentation fault,
nebo vytuhne konzola (a nepodarilo se mi ji odtuhnout) ...

Pri kopirovani, mazani, presouvani, cokoliv se to chova normalne, ale pri
tomhle to dela neuveritelne zbesilosti ...

umite mi nekdo poradit, kde delam chybu?

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]