smbmount

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Červen 21 22:23:06 CEST 2002

On Fri, 21 Jun 2002, Robert Jirik wrote:

> //192.168.1.1/shared /mnt/shared  smbfs
> noauto,credentials=/etc/.smbmount.robert,uid=robert,gid=wheel,sync,nodev 0
> 0
> potiz nastava, kdyz na takto pripojenem svazku chci neco hledat. Pocitac se
> na moment (2 sec) `kousne` a nasledne po mne plivne segmentation fault,
> nebo vytuhne konzola (a nepodarilo se mi ji odtuhnout) ...
> Pri kopirovani, mazani, presouvani, cokoliv se to chova normalne, ale pri
> tomhle to dela neuveritelne zbesilosti ...
> umite mi nekdo poradit, kde delam chybu?

At uz delate nekde chybu nebo ne, v zadnem pripade by nemel dobre napsany
program segfaultovat - to muze znamenat i potencialni bezpocnostni
problemy.

Zkuste podrobne izolovat podminky za kterych to dela, a pak poslat
bugreport (nejlepe asi distributorovi linuxove distribuce (v pripade
redhatu je od toho bugzilla, jine distribuce jiste maji jeji obdobu)) -
pripadne pokud mate vlastni zkompilovanou sambu, tak ohlaste chybu primo
samba teamu na http://bugs.samba.org/)

--
JiKos.