gvim a encoding

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Červen 22 17:59:49 CEST 2002

MaReK Penguin Olsavský wrote:

> Protoze sam delam v podobne heterogennim prostredi, tak jsem si zvykl na
> utilitku recode. Ovladani viz jeji manualove stranka a pak si to chce jenom
> zvyknout byt pozorny.

Taky jsem to tak dělal, než jsem z jiného treadu zjistil, že stačí napsat:
# export LANG=cs_CZ.CP1250; quanta

a mohu vesele editovat win stránky bez starostí, jestli to mám v tom
správném kódování :-)

Nejde mi (zatím) mrtvá klávesa, takže Ž třeba nenapíšu.
Asi to bude v locales. Zkoušel jsem vygenerovat nové pro cs_CZ.cp1250,
ale vyhodilo mi to nějaké chyby (už nevím jaké) a pořád to není ono.

Ale stačí se přepnout do jiného programu, napsat písmeno a zkopírovat.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)