pocet adresarov

Martin Cizek cizek na cmc.hopto.org
Pondělí Červen 24 01:02:01 CEST 2002

> Takovy modul bych chtel videt. Musel by se vyporadat s tim, ze vytvareni
> adresaru muze byt rozlozeno do vice seanci -- oddelenych v case i
> probihajicich soucasne, a to neni zadna legrace. A take musi byt
> zaruceno, ze adresare nemohou vznikat cestou, ktera jde uplne mimo
> tento mechanismus.
Dival jsem se do zdrojaku proftpd a maji moc pekne udelane API. Podrobne jsem
prozkoumal, co by bylo zapotrebi a zaver je, ze ten modul by nebyl problem
napsat. S implementaci moznosti nejake rozumne konfigurace pro ten modul
(aby nebyl uplne jednoucelovy) je to prace zhruba na den, max. dva.
S tim, ze ftp musi byt pro uz. jedina moznost vytvareni tech adresaru mate
samozrejme pravdu.
Co se tyce synchronizace mezi seancemi - filesystem je pouze jeden, takze
zde bych problem nevidel. V novem modulu se akorat implementuje cmd_mkd,
ktery pred vytvorenim podadresare v hlidanem adresari spocita soucasny
pocet adresaru a bud vrati chybu nebo proftpd preda rizeni puvodnimu
handleru.

> Jedine by snad mohl dobre fungovat pristup ten, ze modul sice nezakaze
> (aspon ne spolehlive) vytvoreni mnoha adresaru, ale kdyz pozdeji zjisti
> poruseni pravidel, tak proste zakaze uzivateli pristup a dotycny bude
> muset jit s prosikem za spravcem.
Souhlas - pro dodatecnou kontrolu