Relaying mail pro mobilni uzivatele

artjen na quick.cz artjen na quick.cz
Pondělí Červen 24 09:39:28 CEST 2002

Dobry den,

Resim problem pripojovani uzivatele pres vytacenou linku k SMTP serveru,
ktery neni open relay.
Nekde jsem zahlidl reseni, ze se uzivatel indentifikoval pres POP3, nejaky
script ci co vycetlo IP, zaradilo to mezi IP pro open relay pristup a pak moh
uzivatel posilat. Po ukonceni spojeni se ten pristup zase vymazal...
Jenze si ted zaboha nemuzu vzpomenout kde sem to videl...

Od te doby co mame server, ktery neni open relay, vim o tom, ze se nekdo
pokousi pres nej neco posilat. Postfix mi vsak zaznamena jen kdo a kam.
Protoze tam je ale adresa jako by to bylo ode me, zacina me zajimat co v tech
emilech je. Da se to nejak zjistit?

A posledni? Nevite nekdo o webove strane odkud by se daly posilat meily s
nastavenim SMTP serveru? Ale aby to nebylo na testovani open relay.

Diky

Dan