Re: omezení "závadného obsahu" internetu pro děti

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Červen 24 10:59:52 CEST 2002

"bl" <bl na mavipet.sk> schrieb im Newsbeitrag
news:200206240730.JAA16514 na core.mavipet.sk...

> Ja len uz vopred lutujem jeho deti ktore takto "chrani" a tym ich nehcava
> zranitelnejsie a zaraba si na problemy v neskorsom veku.

Ale zase neprehanaj. Ked sme boli mali my, porno sa zhanalo daleko
tazsie ;-) a mnohi sa k nemu nedostali vobec (Playboy, ktory sa obcas
pasoval, nepovazujem za porno). A ze by z toho cela dnesna populacia
dospelych mala nejake problemy...

Problemom je, ze ak sa dieta vie k nejakemu materialu dostat skor,
ako je schopne ho chapat, tazko si viem predstavit rodica, ako ho nan
preventivne "pripravuje". To proste nejde a dovtedy je naozaj lepsie
ho pred nim chranit. Ukaz dietatu naturalisticke nasile a bude
mat dost dlho nocne mory a Ty ako rodic mozes hadat, co sa deje.
A darmo budes dopredu vysvetlovat, ze take moze uvidiet a ze
to nie je realita. Pred pubertou je psychika dost zranitelna.

Pravdu povediac, toho porna by som sa zo "zavadneho" obsahu
bal najmenej.

Zdravi
--
                                                                    Stano