Jakou distribuci pro proxy server?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Červen 24 10:41:28 CEST 2002

Dobry den,

On Sat, Jun 15, 2002 at 03:13:06PM +0200, mjp na email.cz wrote:
> Dobry den,
> kamarad by chtel pripojit dva pocitace k Internetu pres
> kab. televizi. Jeho predstava je samostatny pocitac
> (nejaky srot) pro proxy server a pres nej pripojene
  ^^^^^^^^^^^^^
toto vrele nedoporucuju... Je to single point of failure, a kdyz
tam date jeste nejaky srot, to se panecku budete divit, jak vam
ta sit pofrci... Nemam nic proti nejakym 486-tkam, ale proti srotu
zasadne ano (navic dobrym 486-tkam srot nerikam, spise snad oldies
;-)))

>  dve prac. stanice.
>
> Mohli byste mi, prosim, doporucit nejakou distribuci,
> kterou bych mu mel na ten proxy server dat?
> (Asi by mela byt co nejjednodussi, velmi stabilni a
> bezpecna - takze RH asi ne :-)

Dejte tam cokoliv, v cem se DOBRE vyznate. Kazda distribuce jde
zabezpecit a kdyz ji nenainstalujete "defaultne", tak se s ni
dostanete i do rozumnych rozmeru...

> predem dekuji za namety
>
> s pozdravem
>
> Miroslav Prymek