pomoc pri instalaci SAMBA serveru na RH 7.2

Petr Matejovsky petr.matejovsky na atlas.cz
Sobota Červen 15 16:01:03 CEST 2002

Zdravim

chtel bych pouzit Linux jako file server pro stanice s OS Win 9x nebo NT 4,
2000. Proto jsem nainstaloval RPM samba-client, samba-common, samba-swat.
Nakonfiguroval jsem seambu pres swat a potom jeste odkontroloval nastaveni v
souboru smb.conf. Problem je ze ani jedna stanice nevidi linux server v
okolnich pocitacich ani se neda najit. Swat hlasi ze samba server status is
running. Pouzivam domenu W2000 s emulaci PDC.

Da se zjistit jestli ten demon opravdu bezi ? Neni problem v tom ze pouzivam
domenu s W2000 server ? Nemate nekdo navod step by step jak sambu zprovoznit
(staci link na nejaky dobry server) ? Pomohla by mozna i ukazka smb.comf z
fungujiciho serveru.

Prosim nekamenovat jsem zacatecnik !!!

predem diky za kazdou pomoc ...
Petr Matejovsky