TYAN a teplotni cidlo

Pondělí Červen 24 12:02:08 CEST 2002

On Mon, Jun 24, 2002 at 10:51:27AM +0200, Jan Povolny, UTRV wrote:
> Dobry den,
cau

> v tomto ohledu jsem v linuxu naprosty amater. Mam server s deskou TYAN, je
> tam jeden Athlon. Server se v soucasnych vedrech prehriva. Na desce je
> teplotni cidlo (alespon dle biosu) a ja bych potreboval vytahnout z tohoto
> cidla nejak teplotu procesoru. Mam tam RH 7.3?
Nainstaluj balik lm_sensors (v rh7.3 je castou distribucie). V baliku je
program nejak sensors-detect.pl, ktori ti povie, co mas kam zapisat, aby sa
loadli prislusne moduly. No a potom s tym mozu programy pracovat. Zakladom su
sensors (ktory zobrazi aktualny stav a umoznuje menit limity) a sensorsd
(ktory stav pise do logov a mozno vie aj reagovat).

> Dekuji za nakopnuti
> Jan Povolny
Bye,

                       There's no place like ~