TYAN a teplotni cidlo

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Červen 24 11:36:47 CEST 2002

Dobry den,

 hledal bych neco o baliku lm_sensors. Nevzpomenu si na url, v google ji
najdete zcela jiste! Po natazeni patricnych modulu se Vam "objevi" adresar
/proc/sys/dev/sensors a tam bude to, co hledate. Existuje samozrejme hafo
software pro tzv. Hardware monitoring. To jsou dalsi klicova slova, ktera
v google pouzijte...

Hezky den.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/