StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Červen 24 13:36:17 CEST 2002

On  0, n_petr na seznam.cz wrote:
> Ahoj,
> chci se jen zeptat, jak si mezi sebou v praxi stojí StarOffice 6.0,
> OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 ? Které zatím nabízejí nejlepší komfort včetně
> dostatečné podpory češtiny ? Ve kterých Office vidíte perspektivu, nejlepší
> volbu do budoucna ?
>
> Které Linux Office už dokáží konkurovat M$ Office XP ? (asi to budou jedny
> nejlepší z výše zmíněných)
>
> Nebo existuj ještě nějaké lepší Linux Office ?

To je otázka ne VELKÝ FLAME WAR :))))
Používám SO 5.2 CZ, dobrý, ale nepoužitelný pro denní výměnu dokumentů s
někým, kdo má MS Office 2000 a výše, prostě problémy s fonty, obrázky
tabulkami, hlavičkami...

OpenOffice vidím jako rozumnou volbu do budoucnosti, když spraví importy, je
to docela použitelná věc.

KOffice 1.2 jsem otestoval tak, že jsem vytvořit tabulku, a z ní chtěl do
listu vložit graf...a ono to padlo :((( pak jsem zkusit import z MS Office
(HRůza) a nakonec jsem se na to vyprdnul. Cchce to ještě rok ladění.

Jen názor.
MK