StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Červen 24 17:54:02 CEST 2002

Martin Kamín wrote:

> To je otázka ne VELKÝ FLAME WAR :))))
> Používám SO 5.2 CZ, dobrý, ale nepoužitelný pro denní výměnu dokumentů s
> někým, kdo má MS Office 2000 a výše, prostě problémy s fonty, obrázky
> tabulkami, hlavičkami...
>
> OpenOffice vidím jako rozumnou volbu do budoucnosti, když spraví importy, je
> to docela použitelná věc.
>
> KOffice 1.2 jsem otestoval tak, že jsem vytvořit tabulku, a z ní chtěl do
> listu vložit graf...a ono to padlo :((( pak jsem zkusit import z MS Office
> (HRůza) a nakonec jsem se na to vyprdnul. Cchce to ještě rok ladění.

Podarilo se vam neco z KWordu vytisknout? Pouzivam RedHat 7.3 a KDE. Potreboval
jsem vytisknout stitek s adresou na obalku a porad se mi to snazilo tisknout
helveticou, i kdyz jsem si vybral jiny font. Nasel jsem, ze to jsou problemy s
konfiguraci ghostscriptu, ale jiz jsem nenasel, jak je odstranit. Zkusil jsem z
KWordu vytisknout neco do PostScriptu, postval jsem na to ghostscript a ten
hledal soubory se jmenem fontu v adresari /usr/share/ghostscript/Resource/Font,
ale tam zadne soubory nejsou, takze nevim, co by v tom souboru melo byt. Zkousel
jsem si hrat s Fontmap.GS, ale docilil jsem jen toho, ze jsem nevytisknul nic
zadnym fontem, tak jsem to dal zpet.

Nevite, proc v RedHatu 7.3 po instalaci nejde tisknout z KOffice?

Diky za tipy, Libor Chocholaty