W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows operating systems)

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Červen 24 19:04:10 CEST 2002

Dotaz ponekud za rohem, presto uzce s Linuxem souvisejici:
Musim bohuzel pouzivat W XP HE, licenci vlastnim:-), na ni chci pro svoje
poteseni si rozchodit Debiana nebo SuSE, pouzil jsem licencovanou verzi
VMware 3.1.1, ale po nakonfigurovani virtualniho stroje, jeste pred
jakymkoliv pokusem jen se pokusit spustit tento stroj vse spadne a objevi se
charakteristicka hlaska woken, jestli to chci hlasit MS a ze mne lituji:-(
Ma nekdo podobne zkusenosti?

--
Daktari
Debian Linux