StarOffice 6.0, OpenOffice 1.0 a KOffice 1.2 vs. M$ Office XP ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Červen 26 19:16:21 CEST 2002

  Pro někoho, koho čeština moc nezajímá, mohu doporučit Linux AnyWare
jakožto
nástupce ApplixWare. Seznam podporovaných formátů najdete zde ...

  http://www.vistasource.com/products/anyware/filters

  ... a osobně mohu říci, že co do velikosti/rychlosti/schopnosti
importu/exportu mu *Office, KOffice nesahají ani po kotníky. Vypadá to jako
MS
Office, ovládá se to stejně, takže každý Windowsák si na to velmi rychle
zvykne. Jediný problém je, jak říkám ta naše čeština. V době kdy tu byla
ApplixWare jsem s nimi začal spolupracovat na tom, aby v AnyWare byla
čeština
bez problémů, ale jsou to tupý Američani a bohužel to nebrali moc vážně,
takže
máme smůlu. Mám sice několik tipů a hacků jak v tomto produktu zprovoznit
češtinu, ale není to nic ideálního a 100% funkčního ... (spousta knihoven
navíc, spousta LD_PRELOAD, ...).

  Odkaz je zde ...

  http://www.vistasource.com/products/anyware/office/

  ... a kliknete-li si na ty ikonky, ukáže se Vám screenshot jak to celé
vypadá.
  Pokud se na to někdo chce podívat, klidně mu to ukážu, ale jenom v Brně
a musel by si dojít :)

***

Nevím o tom ... podívejte se na www.vistasource.com a nebo si to kupte,
protože celý tento balík stojí $99.0 (cca 3200,-Kč) Funkčně srovnatelné
minimálně s MS Office 2000 a cenově je to úplně někde jinde. Samozřejmě
problém je s tou zmiňovanou češtinou. Jinak pokud chcete, tak Vám to mohu
ukázat. Což mi připomíná, že bych mohl napsat nějaký další článek na
LinuxZone, takže tam vyjde v brzké době (až budu mít chvilku času, 14 dní až
měsíc) recenze na Linux AnyWare 2.2 (Applixware Office).
  Odkaz na obchod ...

http://www.digitalriver.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry17c?CID=0&SID=35955&SP=10007&
PN=5&PID=353567&DSP=&CUR=840&PGRP=0&CACHE_ID=0

  Můžete to zaplatit a stáhnout si to v angličtině (cca 235MB) a nebo si to
nechat poslat poštou na CD kde budete mít dále k dispozici Francouzskou
a Německou mutaci.

> Docela schopne vypadal Applixware, bohuzel jsem mel jen nejakou trial
> verzi. Byl ale stabilni a ve srovnani s OO velice rychly.
> Neni tu nekdo, kdo ma s Applixwarem(Anyware) vetsi zkusenosti?

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;