Announce: OpenOffice.org 1.0 CZ Release Candidate 1 - stoural

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Červen 25 08:06:21 CEST 2002

Zdravim a gratuluji,

momentalne to nemam cas stahovat a instalovat, ale udelam to urcite v
nejblizsi dobe. Tak jsem se aspon podival na obrazky.
http://oo-cs.sourceforge.net/screens/snapshot-5.png

Nemyslim si, ze jsem pocitacove negramotny, ale co to je zdroj knihy
adres ? Nebo zdroj dat adres ? Kdo z nas rika, ze "se podiva do sve
knihy adres", kdyz otevre takovou tu malou knizecku s kontakty na sve
zname - proste adresar ? Hm, taky mi to spravne ceske slovicko vypadlo :-)

Vim, ze nemohu soudit podle jedineho screen-shotu, ale urcite by nebylo
od veci pouzivat ustalene ceske vyrazy na rozdil od dokonaleho prekladu
anglickeho vyrazu ADDRESS BOOK.

Drzim Vam palce.