SSH a UNICODE pro upravu JSP

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 25 12:17:00 CEST 2002

   From: "Leos Urban" <Leos.Urban na iol.cz>
   Date: Tue, 25 Jun 2002 08:31:08 +0200

Zdravím,

   > Rad bych mel moznost se prihlasit vzdalene pres SSH  a moci stranky v JSP
   > upravit (napr. ve VIM ci EMACSu).

proč tak složitě? Nainstalujte si Emacs a balík tramp (v CVS Emacsu je již
přímo zařazen) a pracujte. Já takto pracuji např. na sourceforge. Otevřu si
soubor (to není zcela přesná, už to mám v záložkách...)

/[scp/pjanik na oo-cs.sf.net]/home/groups/o/oo/oo-cs/

a pracuji naprosto stejně jako na lokálním systému.

   > hodne se obavam, zda to vubec pujde. Jako SSH klient dnes mam putty (90%
   > pouziti), muze byt ale i jiny vc. komercnich, jen musi byt pod Windows.
   > Mate s tim nekdo zkusenost nebo nejaky tip?

Mám pro Vás dobrou radu: Pokuste se odstranit to, co Vám brání v používání
free softwarového operačního systému. Uděláte tím pro sebe a svoji svobodu
více, než když budete hledat řešení pro zmiňovaný operační systém.
--
Pavel Janík

And finally even emacs became warezz ..
                  -- Sascha Luedecke in gnu.emacs.help