Announce: OpenOffice.org 1.0 CZ Release Candidate 1 - stoural

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Červen 25 13:49:59 CEST 2002

On Tue, Jun 25, 2002 at 01:05:14PM +0200, Ladislav Dobias wrote:

> Omluvte moji nevedomost, ale kde se vlastne (v unixu)
> vyskytuje slovo Folder?

mailbox?

> Lada Dobias

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"If you want the holes in your knowledge showing up try teaching someone."
       -- Alan Cox