Announce: OpenOffice.org 1.0 CZ Release Candidate 1 - stoural

Úterý Červen 25 10:24:42 CEST 2002

Jiri Vaclavovic píše:

> "slozka" x "adresar". Ac se mnoha lidem termin "slozka" nelibi, podle me
> je to cesta jak tyhle
> veci rozlisit a navic mi "slozka" prijde jako vystiznejsi.
	Jak kde. V LDAP to úplně ustálené není, ve windows může mít složka
jiný kontext, ale v unixech ať se nikdo ani nepokouší přejmenovávat adresář
na něco jiného! Může dojít jedině k totálnímu zmatení, adresář je prostě
ustálený výraz minimálně 30 (?) let, i přes zvěrstva typu "direktorář".
O address booku již byla řeč.