W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows operating systems)

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Červen 25 14:52:41 CEST 2002

Dne út 25. červen 2002 10:07 jste napsal(a):

> Mám jen "obrácené" zkušenosti s WMWARE 2.0.4 a v tom Windows 98.
> MK

Ja taky, napr. ted mi diky nekterym volovinkam bezi ve vmware 3.1.1 for Linux
v Debianu W2k a v tom prave to, co mi nechce nikdo udelat v linuxu,
HomeBanking u CSOB:-( a dobre.
Mne slo o tohle: pokud jsem pouzival priznam se krekly WXP Professional, bezel
v nich vmware 3.1.1 for windows a v nem SuSE, Debian, RedHad nebo Mandrake v
podstate bez  problemu. Vmware po nakonfigurovani virtual machine proste
nespadly. TED, KURVA( pardon), v legalne koupenych Home Edition( kde je sakra
ten kurevsky rozdil, ze, mimo sitovych sluzeb), mi proste pri nakonfigurovani
virtual machine klekne vmware a odchod na parek a hlaste to MS!
A tak se tedy ptam, kdo ma s tim zkusenosti a jak je resil.
Diky!

--
Daktari
Debian Linux