W XP Home Edition a VMware Workstation 3.1.1 (for Windows operating systems)

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Úterý Červen 25 16:33:09 CEST 2002

On Tue, 25 Jun 2002, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Ja taky, napr. ted mi diky nekterym volovinkam bezi ve vmware 3.1.1 for Linux
> v Debianu W2k a v tom prave to, co mi nechce nikdo udelat v linuxu,
> HomeBanking u CSOB:-( a dobre.
> Mne slo o tohle: pokud jsem pouzival priznam se krekly WXP Professional, bezel
> v nich vmware 3.1.1 for windows a v nem SuSE, Debian, RedHad nebo Mandrake v
> podstate bez  problemu. Vmware po nakonfigurovani virtual machine proste
> nespadly. TED, KURVA( pardon), v legalne koupenych Home Edition( kde je sakra
> ten kurevsky rozdil, ze, mimo sitovych sluzeb), mi proste pri nakonfigurovani
> [...]

Mam zkusenosti priblizne takove, ze vmware se nesnese s preemptivnim
jadrem. Trochu pomuze pokud nechcete sit , ale neni to o moc lepsi. Bez
preemptivniho jadra je to mnohem stabilnejsi i se siti a shodi to PC tak
na kazdy 10ty pokus o spusteni za sebou. Jen dodatek, pouzivam vanilla
jadro s XFS patchem. Ted vmware nepotrebuju a proto mam bootle
2.4.19-rc1-XFS spreempt patchem. Schvalne zkusim, jestli to taky upadne.
Pokud to neupadne tak jeste napisu.

	MOJE

--
Tomas Konir