System.map, Alsa a SuSE

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Červen 25 20:10:25 CEST 2002

System.map pojmenovaný jako System.map vyžaduje kompilace ALSA. Už jen
proto, že SuSE je po standardní instalaci bez zdrojáků jádra začínají první
problémy.

Když jsem takto zkompiloval ALSAu, tak mi to hlásilo plno:

depmod: *** Unresolved symbols in

Po překompilování jádra od znovu (toho ze SuSE zdrojáku), což SuSE ovšem
nedoporučuje to hlásalo už jen jeden:

depmod: *** Unresolved symbols in

Tak jsem zkompiloval 2.4.18 a už to bylo OK. Jenže zvuk stejně nešel, tak mě
to pěkně dopálilo !!!

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;