System.map, Alsa a SuSE

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Červen 26 10:44:44 CEST 2002

Dobry den,

On Tue, Jun 25, 2002 at 08:10:25PM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> System.map pojmenovaný jako System.map vyžaduje kompilace ALSA. Už jen
> proto, že SuSE je po standardní instalaci bez zdrojáků jádra začínají první
> problémy.
>
> Když jsem takto zkompiloval ALSAu, tak mi to hlásilo plno:
>
> depmod: *** Unresolved symbols in
>
> Po překompilování jádra od znovu (toho ze SuSE zdrojáku), což SuSE ovšem
> nedoporučuje to hlásalo už jen jeden:
>
> depmod: *** Unresolved symbols in
>
> Tak jsem zkompiloval 2.4.18 a už to bylo OK. Jenže zvuk stejně nešel, tak mě
> to pěkně dopálilo !!!

hmm... nesel zvuk znamena co? Nenatahly se ovladace (zaslete
vypis z prikazu lsmod)? Nebo jste si neodmutoval potrebne kanaly?
(viz alsamixer, nad prislusnym sloupeckem najdete MM, odstrani se
(prekvapive) stiskem m na tom konkretnim sloupecku... Pokud
poskytnete relevantni informace, bude vam poskytnuta relevantni
rada... Stiznost "nejde mi zvuk" je dost na ... (nic).

> Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

Zdravi
Jan Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,