Announce: OpenOffice.org 1.0 CZ Release Candidate 1 - stoural

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Středa Červen 26 10:31:04 CEST 2002

On  0, n_petr na seznam.cz wrote:
> Promiňte, že se vám do toho pletu, ale ten adresář je podle mě dosti
> nelogický a nepraktický. Jde o to, jestli s dvou slovným názvem se už bude
> špatně pracovat - do programování nevidím.

Ale opis používejte opravdu jen vyjímečně! Je to nečeské. Aspoň to tak cítím
a nedokážu vám k tomu dát racionální, je to jako použít pojem "produkty pro
servery" nebo "serverové produkty", prostě čeština umí skloňovat, tak
skloňuji, kde je to přirozené a jasné. Jinak používám opis, například "IP
protokol" je správněji "protokol IP".

Ale to je už mimo OO