Announce: OpenOffice.org 1.0 CZ Release Candidate 1 - stoural

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 27 10:43:07 CEST 2002

Dne Wed, Jun 26, 2002 at 10:30:42PM +0200, Petr Skoda napsal:
> Kdyz uz tady vypukla debata o pocesteni OO - muze mi nekdo prozradit,
> zda musim pouzivat pocesteny OO kdyz chci aby mi hned z fleku chodila
> cestina  (pro psani, tisk, slovniky ..) je mozne, ale abych mel  pritom
>  menu anglicke (abych nemusel hledat, co je kniha adres ;-)     ?

Dobra pripominka, takovu verzi udelame.

Zakladni verze funguje slusne, ale budete mit problemy s ceskym slovnikem
pro kontrolu pravopisu, ceskym delenim slov, uvozovkami, formatovanim data a
casu, filtry pro non-unicode formaty (word6.0, starsi excel), filtry pro
html a tak.

Ale neni problem vyrobit verzi, ktera bude obsahovat vsechny patche, ale
pritom bude mluvit anglicky

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.