fsck - Either the superblock or the partition table is likely to be corrupt!

Středa Červen 26 12:19:00 CEST 2002

Jirka Kosina píše:
> Ona asi nebude porusena jen partition table, kdyz to tvrdi, ze velikost fs
> je vetsi nez fyzicka veliksot zarizeni (informace o velikosti fs je v
> superbloku).
>
> Zkusil bych jeste mke2fs s parametrem -S - coz by mohlo problem (spolecne
> s naslednym spustenim fsck) vyresit.
	Buďto ke spokojenosti autora nebo naopak, tzv. totální řešení.
Ani s tím fsck bych moc nespěchal, dokud se něco přečíst dá.
Já bych mke2fs nechal spíš na konci postupu zkoušení všeho možného.